disconnected -

vidare

gick vidare i tävlingen :)

rösta gärna på min bild här -> http://mkarlstrom.blogg.se/2010/december/finalisterna-i-fototavlingen.html <- (om du tycker den är värd en röst såklart). bild nummer 6 är min! :)

går assegt att ladda upp bilder just nu, vet inte varför.. suger.

decemberkväll



är med och tävlar hos Malin Karlström (med den här bilden^) om ett stativ från http://johanpixels.se/webbshop/ :)

temat är vinter. varför jag valde denna bilden.. jag vet inte, jag tycker om den :) tyckte det var gulligt av mina kusiner att alla får vara med och leka, även fast det är vinter och snö ute.. även godsedjur. gillar färgen på himlen i bakgrunden också !

helg

galet, bara en vecka kvar till julafton! känns verkligen inte så :o men inga fel alls, betyder att det bara är 3 dagar kvar i skolan och sen lov ♥ skönt!

blev en tur i stan idag för att leta julklappar, men hittade tyvärr ingenting. sjukt med folk överallt, inte så konstigt kanske men nog så jobbigt ;d

orkar inte hitta nån passande ny bild och lägga in i datorn så det får bli en sånhär halvgammal ist 


sthlm


vad händer

bild: aftonbladet
vet inte vad jag ska skriva..
varför?.

vill

jag är så sugen på att gå ut och fota, nu med en gång! synd att det är så mörkt ute, är ju typ mörkt när jag kommer hem på dagarna också.. :< får se om jag har tid i helgen, såå ruuligt ju! (:


bild: Brutus Östling î
var ett program om naturfotografen Brutus Östling förut, grymt snygga bilder har han tagit!